tisdag 15 juni 2010

Lägenhetsvisningar

Idag va vi på två lägenhetsvisningar..
En i skogås centrum o en i trånkan .. Den i skogås va mycket finare än den i trånkan fast d kanske bara är för att hon som bodde i trånkan inte hade d så fint hemma.. men d va nått som gjorde att ena lägenheten såg fräschare ut än den andra...

Men vi hoppas iaf inte på nån av de.. som sagt så får man typ ingen lägenhet om man inte e på första plats eller om den inte ser jätte fin ut.. för då ere ju klart att många vill ha den ..

Efter vi va på lägenhetsvisningen passade vi på att sola lite.. o jag råkade bli lite för brun haha.. Scott kände nästan inte igen mig :P

Han va förresten hos sin farbror Jonas o faster Angela o lekte medan vi va där.. e så krångligt att ha med han på visningar.. d blir så trångt i hissar osv..

Nu sitter jag o Filip o kollar på Mumien medan Andreas kollar efter mobil på nätet..
Jag va inne på tradera igår o fick högsta budet på en iphone 3GS på 32g nu återstår att se om jag verkligen får den .. man vet ju aldrig.. så många som blir lurade.. men jag skickade inte alla pengar till han iaf.. skickade hälften så länge o om han vill ha resten så får han skicka mobilen .. d va inge mycket jag skickade till han så vi får väl se vad som händer.. jag återkommer väl med mer info sen ..
Vet inte riktigt hur allt funkar på Tradera.. men jag antar att man kan bli lurad överallt..

Ska börja fixa lite på vår inbjudan till vår gemensamma födelsedagsfest vi tänkte ha den 26 juni (:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar