måndag 28 juni 2010

Måndag ..

Nu va d ett tag sen jag skrev här, helgen har vart mycket påfrestande .. haha
Vi grillade o festade både på fredag o på lördag.. För vissa vart d lite för mycket dricka..Men oj så roligt vi hade.. haha.. (lägger upp lite bilder sen)

Tack igen till alla ni som kom .. Vi trodde d skulle regna i lördags eftersom att d va så många som sa att d skulle va dåligt väder..men d va varmt o skönt ändå (:
D enda som va jävligt jobbigt va alla myggorna... Jag vet inte hur många myggbett jag har fått men jag kan säga att d e för många...d kliar överallt...men d e väl värt d för vi hade en underbar helg...

I söndags kom Scott hem från sin farfar o vi gick ner till centrum o handlade pizza o chips.. Vi orkade inte ha så mycket söndagsmys men vi kollade iaf på Inglorious Bastards(om d e så den heter) Den va rätt ok tyckte jag .. men aa

Idag kommer Andreas mamma Jill, Jonas o Angela hit o ska fira Andreas 27 år dag.. Han fyller egentligen år imorrn men då ska han spela fotboll med jobbet(typiskt :( ) Så d blir en massa mat o mys ikväll ..
Men han får ändå vänta till imorrn för att få sin present från mig.. hihi.. (:

På lördag 3/7 så ere Party del 2.. Va rätt många som inte kunde komma i fre o lördags så vi tänkte ha en till födelsedagsfest så att alla andra kan komma oxå .. o dagen efter fyller ju jag år :D wiee..



Ha en fortsatt trevlig måndag nu .. jag ska börja fixa lite med maten nu tänkte jag .. (:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar