måndag 14 juni 2010

Varför går d så fort ??

Hela helgen har bara flugit förbi :S
I lördags va vi bara hemma typ .. Va bara nere i centrum en snabbis o handlade mat o sen kolla vi på film o så .. (: Massa mys med Scott vart d oxå .. hihi

Idag va Boritz o Annika här o hämtade Scott för att jag o Andreas skulle åka till trånkan o sola lite. Vi missade bussen när vi skulle hem så vi satte oss i skuggan o väntade i lite mer än en kvart på att nästa skulle komma.. D va jätte soligt.. Men vi hann typ komma hem o fixa lite o så börja regnet ösa ner.. haha.. så jävla typsikt, precis när jag o Andreas va redo för att gå ner till centrum o panta våra två sopsäckar med Flaskor.
Eftersom att vi inte ville gå ner i regnet med påsarna så ringde vi Andreas pappa o frågade om han ville köra ner oss o han svarade självklart ja.. Vart nästan 200 kr som vi fick för allt så vi "lyxade" till d lite o handlade var sin sushi ..
När vi kom hem kollade vi på Populär musik från Vittula, en as skum film .. fattade inte riktigt handlingen .. den kändes så himla onödig.. men den va ganska rolig ibland..
O efter d va d dags att börja städa på allvar... Andreas fixade med balkongen o jag skrubbade rent balkongmöblerna....
D tog rätt så lång tid.. mycket längre tid än va jag trodde att d skulle ta.. Boritz ringde o sa att Scott va trött o att han va på väg hem med honom. Hade faktiskt saknat honom en massa :D fast vi bara va borta från han i några timmar..
Medan de va på väg så sprang jag ner o möte upp Sabrin som skurit upp hela tummen. Hjälpte henne på med ett bandage som jag hade hemma så att hon inte får en jobbigt infektion för d va verkligen djupt...

O nu sitter man här i soffan med macen på låren o e as trött.. Jag ska försöka palla mig upp så att jag kan hoppa in i duschen .. d e verkligen dags att duscha nu .. måste komma upp imorrn så att jag hinner hem till David innan jag ska lämna Scott halv 14 så att jag kan gå ner till min kurator..

Hoppas att jag får träffa Ingis imorrn oxå .. d va så jätte längesen o hon har inte fått träffa Scott ..


Godnatt på er !! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar