måndag 7 juni 2010

Tråkigt väder

Va hände med d fina vädret.. D e ju inte lika fint som d va igår... Jag ångrar grovt att jag inte va ute på promenad igår asså ..
Men d e ju så d e .. skulle inte förvåna mig om d började regna snart oxå .. Idag va jag iaf ute en snabbis..va nere på apoteket... Gick den jobbiga vägen hem så att jag skulle bli lite varm i kroppen .. D blåser ju så himla mycket..
Imorrn ska vi åka till sjukhuset o sen ska jag o Scott träffa Jenny i stan .. Vi ska följa med henne på jakt efter en klänning.. Har inte så mycket annat för mig liksom ..
Jag har blandat ihop alla dagarna den här veckan ..  haha.. vet inte när jag ska göra allt längre.. ska försöka hitta min kalender så att jag har lite bättre koll .. men jag såg iaf att jag ska till kuratorn på onsda o inte imorrn ..
O jag måste verkligen ringa till min läkare skulle gått dit i slutet av förra månaden men jag har inte pallat att ringa till honom .. o nu börjar d bli dags...så jag kanske gör d imorrn då medan vi e på väg till Huddinge sjukhus.


Haha.. min lilla sötnöt somnade i babygymet .. han ser så himla söt ut.. Jag satt vid datorn o chattade o spelade mina facebook spel o så märker jag hur tyst d va(Innan låg han o jollrade en massa o lekte med sin "discokula") o då märkte jag att han dekat haha..
Han e rolig min lille Scott..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar