tisdag 8 juni 2010

Stan o sen fira Andreas mormor !!

Vid 15 tiden ska jag möta Jenny på stan.. Hon ska leta efter nån klänning o jag o Scott tänkte hålla henne sällis.. Kul att hon äntligen får träffa honom ..
D va bra att jag träffade Angela på väg hem från sjukhuset annars skulle jag aldrig kommit ihåg att vi skulle åka till Andreas mormor som fyller år idag.. Jag har sämst minne om ni inte redan visste d :P

D e ganska ok väder idag.. e inte så mycket sol men d e rätt så varmt iaf.. d e rätt skönt..

Annika åker o lämnar mig snart.. kommer att va jätte tomt utan henne här.. men jag kommer nog på annat att göra (:
Imorrn är d Filips studentmottagning ska bli kul o träffa hans familj igen .. de e så himla gulliga.. O på torsda ska jag träffa Shiva va jätte längesen jag såg henne.. ska bli kul (:




1 kommentar:

  1. Hej hej, hur mår ni? Vill ni ses nån dag nästa vecka?

    SvaraRadera