lördag 11 juli 2015

Fredagen

Efter att vi tvättat igår hade vi lite fredagsmys. Vi satte på filmen The nut job och åt lite gott =)
När den va slut nattade Andreas Scott medan jag la ner Liam i spjäll sängen.
Jag passade på att diska lite(eftersom jag inte hinner göra det på dagen då Liam vill ha ganska mycket uppmärksamhet) och hör sen hur Scott leker och pratar med sig själv.
Ser att han sitter inne på sitt rum och Andreas ligger och sover i sängen haha. Jag tänkte att jag diskar klart och sen går in till Scott för att be han att gå och lägga sig.
När jag är klar har han redan gått tillbaka in till Andreas och ligger och sover.

Passade på att städa klart, vardagsrummet och Scotts rum och efter det tände jag lite rum och satte mig i soffan och njöt. Det är inte varje dag man får lite egentid. Det är helt underbart =)

Idag på morgonen passade jag på att filma Liam efter att han tagit tag i sin leksak




'



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar