onsdag 22 juli 2015

Liams rum

Idag passade jag på att gå till BVC med Liam efter att vi stoppat in lite kläder i tvättmaskinerna.
Han växer inte lika mycket som han gjorde innan så jag antar att det kommer att stanna av lite nu. Men jag hade rätt i att han vägde över 7 kilo :P


Redo för BVC




Han verkar ha tröttnat på alla pussar. Men det betyder ju inte att jag kommer att sluta. Mina pussar blir han iaf glad av :P



När vi var på väg hem låg Liam och kämpade i vagnen för att det var så ljust(typ som en vampyr) så jag offrade mina ögon(och riskerar huvudvärk) så att Liam kunde lugna ner sig lite, vilket han gjorde på en gång. Man kan nästan se hur han tittar genom glasögonen =)



Har fixat lite inne på Liams rum idag(så gott det går)
Satte upp Mario cart gardiner och tog upp en massa kartonger osv till vinden. Passade även på att ta ner några kartonger med kläder storlek 68 som han kan ha på sig nu.



Så här ser det ut med byrån som stod inne i mitt rum innan och klädhängaren. Skulle se ännu bättre ut om inte Andreas fula soffor stod där men de kommer tyvärr finnas kvar så länge han gör det :(





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar