lördag 18 juli 2015

Ikea

Idag åkte jag och Angela till Ikea för att handla lite. Har äntligen lyckats påbörja operation "fixa Liams rum"
Detta köpte jag med mig hem :








Köpte även en matta men den hittade jag inte på hemsidan. Men den är i perfekt storlek så att vagnen kan stå på den i hallen =)

När jag kom hem började jag fixa med klädställningen och byrån på en gång. Jag hade en malmbyrå inne på sovrummet som är med 4 lådor som jag bar in till Liams rum. Den nya byrån med 3 lådor stor nu i mitt sovrum under tvn =)

Kan visa en bild sen på hur det ser ut. har en massa saker som jag måste lyfta upp till vinden så att hans rum ser lite mer städat ut.
Sen måste jag åka tillbaka till Ikea för att köpa hyllor som man kan borra fast i väggen och sen måste jag även köpa lite ramar så jag kan hänga lite tavlor på väggen.


Efter att vi ätit middag och Andreas åkt iväg för att festa satte jag och Scott på en film. Medan vi tittade på filmen blev Liam hungrig och jag gick till skafferiet för att ta fram ersättningen och ser att det nästan var slut. Så vi fick springa ner till centrum för att handla lite annars blir det kaos till natten.

Lämnade en trött Liam bredvid Andreas i sängen innan jag åkte iväg till IKEA


Liam verkar tycka om lördagsmys lika mycket som jag och Scott








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar