fredag 3 juli 2015

Ikea och fiske

Vaknade 7:30 av att Liam var hungrig. Efter att han ätit klart ringde min klocka och sen hör jag hur Scott går upp. Efter ett litet tag kommer han in till mig och sätter sig framför mig och Liam och frågar varför hans öga är så svullet.
På vårdupplysningen sa de att man ska avvakta och åka in om hela ögat svullnar igen.





Efter att vi jag och Liam klätt på oss var det dags för oss att åka till Barkarby för att möta mormor och morfar så vi kunde åka till IKEA.
Åkte för första gången en ersättningsbuss. Det var inte så illa som alla har berättat.  Visst att jag åkte klockan 10 men ändå =)



När jag och Liam kommit hem gjorde vi i ordning lite saker för att en promenad till Trångsund där vi skulle fisk lite grann. Såg ingen fisk alls så det var lite tråkigt men det var en fin plats att stå och fiska på. Synd bara att vi glömde att ta med oss något att sitta på. Var inte så mysigt att sitta direkt på berger och dessutom var det fullt av pissmyror där. Så fort man stod stilla så var det några som klättrade på mina ben.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar