lördag 4 juli 2015

Så fyller man år igen...

För första gången på flera år jobbar jag inte på min födelsedag. Jag vet inte varför men jag har alltid blivit schemalagd den 4:e juli varje år.
Började dagen med att åka till Farsta och träffa Sabina och Benjamin för att gå ner till stranden och bada lite.
Efter det åkte vi hem så jag kunde hinna fixa med tårtan. På besök kom Angela tillsammans med sin kompis och efter ett litet tag kom pappa, mamma och Jeanine och sen Skåne =)

Det var tråkigt att jag inte hunnit göra tårtan innan jag åkte till Farsta så att alla kunde smaka på tårtan, men får göra tårtan fler gånger så Angela får smaka den med.

Skåne åkte hem för ett litet tag sen och nu ligger jag i sängen med Scott som ligger och snarkar bredvid mig.
































1 kommentar: