onsdag 1 juli 2015

Namngivelseplanering

Idag har jag suttit en lång stund med att fixa och trixa med inbjudningkort och fadderbrev. Visst att jag har tålamod men tycker att det är grymt jobbigt att hålla på med bilder för att få det som jag vill.
Så efter att jag har suttit och surat i några timmar frågade jag Scott vilka han tyckte mest om och sen fick det vara klart.
Känns som att jag borde ha skickat ut detta tidigare men har inte hunnit fixa med det innan.

Det jag ska planera för nu är tårtan. Jag vet hur jag vill att den ska se ut beroende på hur många som kommer men har inte bestämt fyllningen ännu. Får se vad man kan hitta på =) men kul kommer det att bli var ett tag sen jag fixade en sugarpaste tårta så det är dags nu.
Cupecakes måste jag ha också som passar temat jag har tänkt ut så vi får se hur det går. Håller på att skissa upp hur allt ska vara.

På lördag fyller jag 29 år och jag ska försöka fixa mina naglar till dess som jag alltid gör. Lite svårare nu eftersom att Liam är så liten men det går nog bra. Vet inte riktigt hur jag ska måla de ännu (har alltid amerikanska flaggan då jag delar dag med de)
Men något ska jag nog komma på.










Ni kanske har märkt det redan men Mina prinsar med i Mitt i Huddinge och söder



Liam har som sagt börja gripa tag i saker och föra de till sin mun. Mamma har köpt denna leksak till honom. Jag la den vid hans knän och medan jag höll på att äta hur jag hur han skakar på den massor. Tänkte först att han höll på att sparka som vanligt men han höll i leksaken och tuggade på den. Missade precis det när jag skulle ta ett kort. Det är klart att han ska släppa den då 



Min fina prins. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar