onsdag 1 juli 2015

PartyLite rea hos Pernilla

kopierar in mailet som jag fick av Pernilla. Säg till om ni är intressead av att gå någon av dessa dagar. Jag och mamma kommer åka till henne på söndag 12-14.

Varmt Välkommen till min årliga juli VIP PartyLite utförsäljning :-) Lokes väg 9 i Ösmo.
Lördag 4/7 kl 14-16.
Söndag 5/7 kl 12-14.
Måndag 6/7 kl 15-18.
Massor, massor kommer att finnas att fynda.
Visningsprodukter o nya produkter med ca 50% rabatt.
Ljus o rumsdofter.
Ta gärna med dig vänner. För varje gäst du tar med får du en lott. Vinsten är ett fint PartyLite paket värde ca 900kr!
PartyLite har också en stor Juli rea så passa på att fynda även på denna!
Alla som lämnar en beställning kommer vara med på en utlottning där vinsten är ett PartyLite produkt paket värde ca 900kr! 
Om du och dina gäster lämnar in beställningar tillsammans för över 2500kr får du också utnyttja kupongen som bifogas 
med ett stor fint ljuspaket från Partylite. 
(Passa på att ta samla in beställning från REAN och OUTLET flyern från vänner som inte kan hänga med dig så räknas den också till detta).
Har du inte möjlighet att komma men ändå vill passa på att fynda på PartyLites sommarrea samt OUTLET, samla gärna
ihop en beställning tillsammans med dina vänner så får du värdinnans alla fördelar på denna beställning.
Bifogar PartyLite reaflyer samt OUTLETflyer så du kan kolla redan nu :)
Bifogar också länken till våra båda kataloger som gäller fram till den sista augusti.
Hör gärna av dig om det dyker upp frågor.
Länk till sommarkatalogen:
Länk till vårkatalogen:
Bifogar även en bild på de Startpaket som gäller nu under juli och augusti. 
PartyLite växer och jag söker fler kollegor till min Enhet inför kommande högsäsong. 
Känner du någon som du tror skulle vilja veta mer om detta eller kanske vill du prova mitt skojiga jobb :). 
Bara att höra av dig så berättar jag mer!
Hoppas vi ses! Svara gärna om du kommer samt om du har med dig gäster så jag kan förbereda fikat.
:-) Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar