onsdag 8 juli 2015

Lite jobb

Igår åkte jag och Liam till jobbet för att ha facklig jourtid. Passade på att luncha lite med Skåne innan också.
När vi kommit hem såg jag att jag fått brev från Skatteverket som godkänt Liams namn och nu är han äntligen registrerad i folkbokföringsdatabasen som Liam Eric Poip Olsson.



Har äntligen lyckats posta inbjudningskorten också. Har lite ångest över att jag har skickat de så pass sent men hoppas att det går bra ändå de som inte kan komma skulle troligtvis inte kunnat det om jag skickade de tidigare heller.
Tycker de blev väldigt fina.
Fadderbrev och presenter är klara och jag har bestämt vad jag vill göra för tårta. Men jag har fortfarande inte bestämt om jag ska beställa tårtan eller om jag ska göra den själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar