söndag 5 juli 2015

Söndag

Idag har vi inte gjort så mycket. Vaknade och fixade med disken och plocka undan lite. Medan Scott gick ut och lekte och Liam sov passade jag på att hoppa in i duschen(är inte varje dag man kan få duscha ifred.

Har städat och fixat med tvätten roligare än så var det inte idag :P


Mamma hade sparat ett fotografi som är taget 28 maj 2004 när jag tog studenten. Asså tänk att det redan gått 11 år !!



Mamma ville att jag skulle göra ett armband till moster som hon tar med sig på tisdag.


Min blomma som jag fick av Angela. Den är väldigt söt även fast det sitter en fjäril i den.




Scott och Liam har pratat väldigt mycket med varandra idag =)








Scott är glad över att han fick äta tårtrester



Men inte lika glad när jag försöker smaka en bit












Juste jag har suttit och sorterat mina pärlor som jag fått av mamma. Det tog ganska lång tid måste jag säga men nu är det gjort. Måste köpa lite lådor som jag kan förvara de i.
Nu kan jag äntligen fixa armband igen. Säg till om ni är intresserade av att beställa ett armband =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar