fredag 25 september 2015

Babyrytmik

Idag träffade vi Annie och Collin för att gå på babyrytmik som var i Sickla. Det var riktigt kul och det är något jag skulle rekommendera för andra mammor att gå på. Man lärde sig snabbt att hänga med i låtarna och bebisarna tyckte det var as kul =)

Va jätte kul att träffa Annie igen. Har inte sett henne sedan jag var och hälsade på David på Mallorca när de jobbade som showartister där.
Vi var beräknade att föda på samma dag men varken Liam eller Collin ville titta ut. Jag gick över 9 dagar och hon 2 veckor. Skulle varit hur kul som helst om de faktiskt födes på samma dag men det är bara tur att de är här nu och är friska =)
Så kul att de är så lika också, båda är väldigt stora för att vara 5 månader och är väldigt med hela tiden. De skrattade tom likadant.


Imorgon ska jag möta mamma i stan. Vi ska nämligen gå på spa. Ska bli hur skönt som helst. Och efter det ska vi möta upp Andreas och pojkarna för att åka vidare till Kista och äta middag.
Får hoppas att Andreas kommer ihåg att ta med gäddan till mamma som han fick upp idag.

Det var inte lätt att ta en groupie med två bebisar måste jag säga..haha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar