söndag 27 september 2015

Element spa med mamma

Igår åkte jag och mamma till Element spa. Mamma fick detta som en gåva från Sanna och Jonas på deras bröllopsfest då hon varit snäll och hjälpte till med maten. Mamma valde att ta med mig eftersom att vi hjälptes åt lite grann. Och det tackar jag för. 
Det var hur mysigt som helst och verkar vara en typisk mamma och dotter grej för det var flera mammor och döttrar som var där.

Vi valde inga behandlingar men tog deras sparitual. Man fick en fin liten påse med lite produkter i som man skulle använda på plats och sen fick man fylla i en blankett för att se vilken hudtyp man har.
Vi började med att sitta i ångbastun medan den trevliga kvinnan som jobbade där hämtade lite saker till oss och sen valde vi att bada i poolen innan vi påbörjade ritualen. 
Trodde det skulle vara super kallt när man gick över till den delen som är utomhus men det var det inte. Var riktigt skönt.
Vågade inte prova kall duschen men gned in kroppen med is (det var kallt nog)

När vi var klara ringde jag upp Andreas och sa att jag och mamma skulle gå och fika lite medan vi väntade på att de skulle komma till centralen för att sedan åka vidare till Kista.
På väg hem till mina föräldrar bestämde Andreas sig för att åka vidare till Barkarby för att se om han kunde hitta något ankare till båten. 
Efter någon timma när vi märkte att det inte gick så bra för honom åkte jag och pappa för att hämta han och körde vidare till Biltema i Veddesta och där fanns det ett ankare. Sen var det bara att åka tillbaka och äta mat.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar