fredag 4 september 2015

Test av Nestlé min frukt och yoghurt

Efter att ha åkt runt till olika affärer för att ens hitta klämpåsarna har vi äntligen kunnat testa de.
Vi började med Nestlé min frukt. Liam fick börja smaka och det verkade som att han gillade den. Har tidigare testat andra smoothisar men de har han bara spottat ut, men denna ner slank de ner.
Scott sög i sig resten av innehållet på mindre än en minut det säger väl mycket.
Därefter testade vi yogurthen och den verkade Liam tycka om ännu mer. Han blev så arg när jag lämnade över resten till Scott haha. Det verkar som att barnen tyckte mest om den.
Det enda negativa är att innehållet inte räcker till min äldsta han skulle behöva mer än en påse för att bli nöjd.

Men jag rekommenderar den till andra då den är lätt att ha med sig och barnen verkar älska den.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar