söndag 6 september 2015

Pärlor

Har försökt att ha gardinhållarna i Scottrum utan att gardinen ska åka ner hela tiden och täcka hela fönstret. Scott rycker alltid lite i gardinen så att gardinhållaren släpper från spiken och sen har de bara hänt fult och jag har inte orkat göra något åt det.

Igår provade jag att sätta två servettringar för att se hur det såg ut och jag tyckte det blev väldigt fint. Såjag gjorde fyra stycken med bara pärlor och nu har Scott och Liams gardiner ett par "gardinpärlringar"


Dessa är 12 cm i omkrets.


Gjorde om mammas servettring från bröllopet rill ett armband som hon fick idag


Efter att jag la upp bilden på pärl"armbandet" som jag gjorde till gardinerna ville en barndomskompis beställa ett par så det fixade jag medan mina föräldrar va här så de kunde ta med sig de =)
Dessa är 48 cm i omkrets.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar