onsdag 30 september 2015

Jobb imorgon

Idag var jag och Liam iväg för att möta mormor i Stadshagen. När vi kom till Solna letade vi efter hiss nummer 3 för att komma till ögonkliniken.
När vi hittar hissen ser jag GoExcellent loggan vid hissen, så jag va tvungen att åka upp och kolla. Nu såg man inte så himla mycket men jag vet iaf vart det ligger nu.

Imorgon ska jag åka till Securitas för att lära mig hur det fungerar som jourmontör. Jag är så himla taggad. Pappa kommer som sagt hit för att passa Liam. Och med sig kommer han att ha mina nya stövlar som mamma köpt till mig. Jag hoppas kunna ha på mig de på jobbet =)
Ska bli så spännande.
För att inte glömma min id-bricka osv ska jag packa väskan idag. Min hjärna är inte riktigt på topp efter denna graviditet.

På pendeltåget för att möta mormor




Väntar på att mormor ska bli klar med laserbehandlingen



Smygtittade in i lokalerna




Lite mys innan det är dags att sova















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar