söndag 6 september 2015

Idag var det en ganska skön dag. Började morgonen med att Scott ville ta lite kort på alla tillsammans. Och sen gjorde jag klart min tårta som jag började på igår.
Mamma, pappa, Jeanine och Jill hade vi bjudit hit för att bjuda på lite fisk som vi fått upp.

Scott hade fotboll idag men ville inte gå ut när han märkte att det regnade (han verkar ha blivit rädd för att vara ute i regnet, iaf när det regnar mycket, sen vi var i Norrtälje och blixten slog ner flera gånger nära oss) så vi sa att det var ok att han stannade hemma idag. Nästa söndag är sista träningstillfället. Sen får vi se om han vill fortsätta(skulle va kul om han gjorde det, men tror inte att det är hans grej riktigt)








Ville göra två gubbar(Andreas och Scott) som är ute och fiskar och fått napp. Hade kvar lite sugarpaste från Liams namngivelse så jag bestämde mig för att använda de färgerna innan de blev torra och dåliga. Är inte super nöjd med reslutatet men det funkade iaf.



Andreas hade kvar lite kräftor från kräftskivan han var på igår med sina vänner så det blev kräftor till frukost. Känner mig så stolt över att jag nu kan skala kräftorna själv. Har alltid tyckt att det är lite "läskigt" att hålla i de. Vågar fortfarande inte suga saften från visa ställen men jag känner mig duktig som iaf kan skala de.



Slutreseultat av min fisketårta. Om det är någon som undrar så är det en red velvet botten som är fylld med choklad frosting och smörkräm. Den är spacklad med smörkräm (vit och ljusblå) och sen har jag lagt på lite rörsocker som ska föreställa sand.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar