lördag 12 september 2015

Color run night

Igår åkte jag och Liam först till Farsta och mötte upp Angela och Milton. Jag skulle lämna ett blodprov så det passade perfekt att Angela passade Liam medan jag var inne.

När jag var klar gick vi ock fikade lite och sen promenerade vi till Hökarängen. Det finns en barnaffär där som vi skulle besöka.

Efter det gick vi förbi Angela och Milton för att se hur de bor och fick lite saker som vi kunde låna tills att Milton blivit lite större.

Sen var det dags att åka hem och hämta Scott. Var ingen trevlig bussresa hem men det är anmält iaf =) Är alltid bra att anmäla när det händer konstiga saker i SL trafiken. Nu vet vi iaf att arbetsledaren har ett samtal med föraren om hur han körde och förhoppningsvis så skärper han sig.

Efter vi hämtat Scott åt vi mat och väntade på att Andreas skulle komma hem. Sen var det dags för mig att åka till Kista för att göra mig redo för Color run.
Det var riktigt kul men det var tråkigt att det gick så segt i början men de hade ju en anledning till att det var så men det var inte kul att trängas :P Men det är väl sånt som hör till.

Här har ni lite bilder som togs. Får se om man får tag på lite fler bilder som kan läggas upp här sen =)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar