onsdag 16 september 2015

Liams eksem

har blivit mycket bättre nu än var det var innan. Sjuksköterskan som tittade på huden den här gången är samma som kollade första gången vi var inne när han var super dålig.
Han är väldigt len och fin i huden men vi ska fortsätta att smörja med miniderm morgon och kväll.
Sen har jag även börjat smörja in den kala fläcken han har på huvudet med mildison morgon och kväll för att se om det kommer att bli bättre. Det är ingen som vet vad det är för något, men det ser ut som ett är och känns som typ skinnet på en ödla. Ibland blir det super rött men för det mesta är den orange.

Snart ska vi åka till Farsta för att möta upp Milton och Angela som ska följa med mig och Liam till SÖS där de ska undersöka cystan/cytorna (de verkade inte veta vad det var de hittat) Hoppas bara att jag inte behöver cellgifter eller opereras. Skulle vara bra om de försvann av sig själva men med tanke på att jag har ännu ondare nu så är jag inte riktigt säker på att de blviit mindre.
Men vi får väl se. Har har så mycket hemska saker som har spelats upp i mitt huvud så det är nog inget farligt. Man har ju en tendens att överdriva när läkarna låter osäkra(var tre läkare som kollade mitt ultraljud)

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och se till att jag har med mig tillräckligt med mat.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar