lördag 19 september 2015

Mys lördag

ah eller typ, Scott vill inte riktigt vara med.
Skåne kom förbi idag och kolla lite på film. Var ett tag sedan vi umgicks så vi tyckte att det var dags nu.

Om ett litet tag ska jag ropa in Scott så vi kan ha lite lördags mys och så ska vi passa på att ringa till Andreas också som är på fiskeresa med sin pappa och bror. Scott längtar efter sn pappa. Är dags att äta upp den fula tårtan jag bakade, och sen ville jag fixa lite chokladpudding också.


Idag lämnade jag Liam i hans babysitter utan att spänna fast honom medan jag fixade hans flaska. När jag är klar ser att han har vänt sig och ligger med halva kroppen på golvet.
Eter en liten stund har han tagit sig hela vägen ner till golvet och ligger på magen på golvet och pratar massor.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar