torsdag 8 oktober 2009

AJJJ

Brände mig på magen när jag höll på att steka min falukorv.. d gör jätte ont.. jävla olja.. :(

E fortfarande trött som fan .. men men va ska man göra.. på onsdag får jag prata lite med min barnmorska.. hoppas att hon kan sjukskriva mig på halvtid om jag ens kan få såna tider på jobbet.. vet iaf att jag inte kan va helt sjukskriven för då har jag ju inga pengar alls o d går ju inte för har ju en massa saker som jag måste hinna fixa innan lillan kommer(längtar verkligen).

Nu ska jag se till att få i mig lite frukost .. ska åka tidigare till jobbet idag så att jag hinner köpa lite lunch som jag kan äta på vår 20 mins rast som vi har kl 15.10 e alltid super hungrig då .. så d e lika bra liksom ..
Skönt att d e fredag imorrn .. hoppas att d går fortare idag än va d gjorde igår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar