torsdag 8 oktober 2009

Saknar dig
Trodde aldrig att jag skulel känna såhära..
Känns så tomt utan dig..behöver dig mer än någonsin , dina goda råd, dina skämt o när du retar mig..
Saknar att höra din röst i telefonen... Den va så snäll o värmande nu e allt så tomt jag känner att jag inte har nån att prata med längre.. vågar inte lita på nån .. har blivit stucken i ryggen av för många av mina vänner som struntar i mig när jag behöver de som mest. Du fanns alltid där hur deppad jag än va så fanns du alltid där o fick mig att le du berättade alltid allt för mig hur tungt det än skulle va för mig att få höra det..d e va en riktig vän e.. du stöttade mig fast du tyckte jag sa dumma saker men höll inte med utan sa gav mig en kram o en puss o så kändes d som att all min smärta försvann..nu kommer de dagarna aldrig tillbax o jag e kvar här ensam..

Skulle behöva ditt råd..men nu har jag ingen att prata med vet inte hur jag ska göra med allt.. jag känner mig så nere.. trodde aldrig att jag skulle må så dåligt när jag vart gravid..men har ju vart med om rätt mkt tråkigt under hela min graviditet o nu vet jag ju att jag inte kan lita på nån av de jag trodde jag kunde..
Jag känne rmig så ensam.. orkar inte göra någe längre..
Kan jag lita på att nått e sant längre ?? .. Hur vet jag att inte allt bara e ett skämt igen?
Jag behöver dig så mkt. Önskar jag kunde va me dig nu .. saknar dig älskling

1 kommentar:

  1. Hej Josephine...va rörigt allt det där med barnets kön, skulle bli väldigt arg, inte för att det spelar någon roll.
    Hoppas du och bebisen mår bra och att du har det bra, kram från oss

    SvaraRadera