lördag 17 oktober 2009

Massor me trött

Ja går dagen va ju intressant....åkte in till stan för att möta upp Andreas ...så gick han o duscha o när han va klar hade Micke slutat.. så medan vi väntade på han så gick vi till Frankan o åt lite mat.. eller vi o vi jag gjorde d iaf...så kom lilla Hanna så vi hade sällskap till Charlie...
D va kul där men jag va så trött orkade nästan inte hålla mina ögon öppna men jag ville inte va tråkig o åka hem liksom .. vi började gå ut ganska sent o hamnade på mango(av alla ställen) usch va jag inte tycker om d stället asså .. dansade lite men så fick jag ont i magen o gömde mig i ett hörn...
En as skum kille följde efter Sabina när vi kom dit hel knasigt.. o så följde han efter oss till donken .. jag av bara tvungen att gå fram till han sen när jag såg att han följde efter henne när hon gick o beställde en extra burgare..han tittade som att han inte fattade svenska men sen kom Andreas o bråka me han o allt vart bara knas.. aja jag e iaf glad att jag inte råkade få en smäll eller nått.. d e ju så d brukar sluta när man försöker stoppa två killar som håller på att bråka..
Sen skulle Jimmy börja oxå(han vaknade till lite sent tror jag, va nog lika bra) o så skulle han gå efter killen han me.. men som tur va knuffade jag in han till donken ingen o så va d över.. men bara för att jag sprang efter han så fastnade jag med en marockan som bor i paris.. o va de ska snacka mkt aja.. han va iaf trevlig men jag hatar att snacka franska ..så d va sjukt jobbigt...vill ju bara svara på engelska men d ville inet han att jag skulle göra..

Känns som att alla inlägg har typ samma tema nu .. haha.. massa trött bara hela tiden .. jaa då vet ni väl hur jag mår liksom ..

Idag har jag typ inte gjort någe...vaknade diskade o sen satt jag med datorn i knät på sängen o ladda up bilder o kolla runt lite på internet...Anderas låg o sov hela dagen så d va väl inte så kul ..
men just nu e vi hemma hos Jimmy .. d har spelats lite poker o nu spelas d NLH...spelade mot Jimmy o förlorade me 1-5...haha d va så längesen jag spelade sist måste nog börja spela lite igen så att jag kan vinna lite över han .. lite roligare när man kommer ihåg hur man gör o vad man ska göra..nu vart allt så rörigt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar