torsdag 22 oktober 2009

Godmorgon !

Hum jag undrar ifall lilla bebisen sover något överhuvudtaget nuförtiden för d känns som att man får en massa sparkar hela tiden .. haha.. d e mysigt men när man måste koncentrera sig eller vill sova så kan d va massa jobbigt..

Jobbar kväll idag, igår kunde jag inte åka till jobbet.. kände hela dagen att jag hade lite ont i magen plus att jag va så himla seg i kroppen orkade knappt gå liksom .. o efter föräldrarutbildningen så vart d typ värre o jag vart ännu mer seg.. så ringde till jobbet om d va mkt att göra..om d va d skulle jag självklart åka in känns ju taskigt om de andra måste jobba extra liksom ..
Men idag måste jag åka hur jag än mår.. börjar bli förkyld nu oxå .. hoppas jag inte e så förkyld i helgen eller att d går över.

Ser verkligen framemot den här helgen .. ska bli massa kul (: wiee..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar