tisdag 6 oktober 2009

Pojke/Flicka ??

Haha.. ni kanske kommer ihåg att jag skrev här förut att vi va på ul veckan efter att jag kom hem från ul .. vi ville få reda på könet o den barnmorskan som vi hade då sa att d va en liten flicka.. Jag o Andreas tyckte ju att d såg ut som en pojke.. men men

Så idag när vi gick o kolla frågade Andreas om könet...o då sa den barnmorskan att d e en pojke.. man såg en liten pung o en rätt så stor snopp haha.. så d e nog en pojke d e..
haha.. men d e kul .. vi får se va d blir för nått på riktigt när den kommer ut da.. Men nu håller vi iaf på att kolla lite pojknamn för d hade vi inga tycker d e jätte svårt..

om ni har några förslag så kan ni gärna säga lite namn .. ska skriva en lista o kolla vilka vi gillar o vilka vi inte gillar.. (:

2 kommentarer:

  1. jag vet inte, men jag har fastnat för namnet Kelian! Inte så vanligt men ändå ganska fint o coolt tycker jag :) (finns en låt som Ken skrivit till sin son vars namn är Kelian oxå) :P

    SvaraRadera
  2. Jossan, jag tycker Fabian är fint :)

    SvaraRadera