onsdag 14 oktober 2009

Vaccinering

De snackas jävla massa om den där nya influensan .. hum så idag så såg jag att de hade vaccinations tider på mvc eftersom att gravida tillhör riskgruppen. D första min barnmorska frågade mig va ifall jag vill vaccinera mig.. jag hade inga planer på att göra d men varför inte .. så nu e man vaccinerad får se om jag dör av sprutan da :P .. haha.. just nu e jag bara öm i armen men d brukar man ju va när man har fått en spruta.

Allt va bra med bebisen. Jag e ju fortafrande sjukt trött o fick en läkartid så att de skulle kolla upp va d beror på eftersom att jag e överdrivet trött berättade att jag inte klarade av att jobba pga d.. så då får vi se om två veckor ifall jag kan bli sjukskriven på halvtid annars kommer jag inte orka jobba till i november tror jag ..
Hade lågt blodsocker, vi va tydligen hungriga men annars va allt annat bra ..
Efter mvc besöket va jag förbi donken o åt lite så vart bebis glad, då ringde David o sa att han skulle in till farsta o att vi kunde träffas innan han skulle träna.. va längesen jag såg han så jag tackade inte nej till o träffa han .. Sjukt snygg frilla hade han oxå .. en som jag vill ha.. men jag kommer nog inte ha lika kort i början kanske..

Passade på att shoppa lite när jag ändå va i farsta hade inge annat för mig.. fast egentligen borde jag åkt hem o sovit för jag e så jävla trött.. men aa..

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv så jag kan gå ner o ta bussen för att åka tillbax till farsta .. Föräldrarutblindingen börjar 15.00 .. ska väl träffa Andreas nånstanns innan dess oxå .. e så glad att han ville följa med o göra d...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar