fredag 30 oktober 2009

Halloween !!

Jaa nu e den helgen äntligen här då man kan se ut som ett miffo utan att så många bryr sig egentligen ..

Va skönt att få sluta halv 11 idag o bara vila. Sen va jag o Andreas o kollade halloween kläder till imorrn. Blir nog en massa kul, men d slutar nog med att jag kommer att somna i soffan eller nått haha..
Så va vi hos vår bm oxå o tittade ur bebisen mådde o så .. o så kom vi fram till att JAG inte har gått upp ett piss.. allt som väger nått e själva bebisen o magen .. jävla hemskt...hittade ju som sagt en sida som beskrev hur mkt allt ska väga när man e gravid o 12.5 kilo va bara graviditeten så om du bara gått upp d så har du inte blivit nå tjock alls d e typ om man väger 30 kilo mer än innan man va gravid som man kan säga att man gått upp en massa annars ska man inte klaga.. för d mesta som gör att man ser rund ut e vatten .. men nått sånt har jag inte helle.. vet inte om jag ska skratta eller gråta.. jag ahr iaf gått upp 10 kilo sen jag vägde in mig .. man kan ju hoppas att jag oxå går upp någe o att d inte bara e bebisen som växer inom mig liksom .. d e ju ändå lite mindre än två månader kvar så än finns d hopp.. ni får hålla en tumme för mig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar