måndag 26 oktober 2009

Orkar inte mera !!

Jobbar tidigt den här veckan. D e så himla svårt att komma upp ur sängen ..
Jag orkar inte mer asså .. Trodde inte att d skulle va så jobbigt att jobba när man e gravid..
men d e nog för att man e så trött hela tiden ..
På onsdag ska vi iaf till läkarn o se om jag kan få nån sjukskrivning d skulle va bra för jag orkar inte göra nått längre ..
Va längesen jag känt mig så nere..

Imorrn så ska Andreas på gala.. så jag kommer va själv hela kvällen o natten .. tråkigt.. får se om han ens kommer hem man vet ju aldrig.. bara han kommer i tid till läkarn o föräldrarutbildningen på onsda blir jag glad.. d e ju så svårt att väcka honom när han e bakis :(

2 kommentarer:

  1. Tack själv...nu längtar vi bara efter våra bebisar :-) vi är ganska utrustade nu hehe kram

    SvaraRadera
  2. Hej =) Du har ju rätt att ta ut ledighet 60dagar innan beräknad BF och det är ju nu så gör det ist. jag slutar jobba sista november.

    kram

    SvaraRadera