söndag 18 oktober 2009

Söndag

Jaha då va helgen slut da..
vaknade för nån timma sen kanske.. har sovit lika "bra" som vanligt men d e väl bara att ge upp om att jag kommer kunna vila någe innan d e dags..
Skulle kunna sitta i sängen hela dagen för jag e så himla död.. men ska åka till mamma o planera lite babyshower så att d händer någe..
D va tänkt att jag o Andreas skulle iväg o handla partyprylar igår men han sov ju bort hela dan så d gick ju inte o idag har de tydligen stängt så jävla typiskt men men ..
Då måste jag ju hinna göra d i veckan i stället jobbar kväll så d borde väl gå hoppas jag .. e ju inte så mkt man måste köpa. Den jobbigaste biten är ju att baka. Önskar att jag hade beställt bakverk istället för jag orkar verkligen inte men jag e glad att jag får hjälp med bakningen iaf.. annars skulle jag bara skitit i allt.. haha..
Får försöka fixa marsipanen typ på torsda eller nått, om jag inte kan få nån annan att hjälpa mig me d.. men d borde ordna sig.. kan ju fråga kanske o se hure går..

Väntar bara på att Andreas ska vakna nu så att vi kan duscha o åka till kista ett litet tag ...för sen måste vi möblera om lite hemma.. d e dags nu för senare kommer vi varken ha tid o ork, eller inte jag iaf.. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar