lördag 24 oktober 2009

Äntligen klar !!

Direkt efter Maries babyshower så kom jag hem o gjorde klart de sista detaljerna till festen ..
Har gjort ögon, fötter o mun .. d gick skit fort.. vet inte om d e för att jag verkligen vill att d ska bli bra.. haha.. så sätter vi på hela marsipanet på tårtan imorrn på morgonen så att den inte blir fuktig o äcklig.. allt måste va perfa...
Får se om Charlotte kan komma tidigt så att vi hinner så jag slipper göra d själv oxå.. så om tårtan smackar skit så ere mitt fel, d e bara jag som har gjort den .. haha går inte att skylla på nån alls nu :P

Hum o Emmy, Sabina, Jimmy o Andreas e på väg hit nu .. de skulle vart här för typ 2 timmar sen men aja .. d e ju typiskt att folk ska roa sig så mkt o sen får man göra allt själv.. o så kommer de när allt e klart.. nu har jag ångest för att de ens e i kista va ska de göra här nu da när jag e klar ?? .. usch har inte ens någe att bjuda på eller nått.. tycker inte om sånt här..
Skulle va bättre om Andreas sagt någe till de när de ändå va i stan o söp så slapp de åka.. sa ju att de inte behövdes jue...orka att han aldrig lyssnar på mig :( suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar