onsdag 28 oktober 2009

Hum

Jaha då ska man ner till parkeringen om en kvart sådär.. känns ju bra att man har sovit i natt(eller inte) Hur ska jag klara av denna långa dag.. Blir bara värre o värre ..
O så har man ont i huvudet på köpet men d e nog för att man sover så himla dåligt.. önskar jag fick ta sömntabletter.. varför finns d inte sånt för gravida ?? ..
Har inte fått vila ut nånting under min graviditet.. om dina vänner säger att du ska passa på att sova i början av graviditeten för att orka med slutet o efter att barnet e fött.. glöm d !! När du blivit gravid o har svårt att somna om så kan du glömma att du får nån god sömn dessa 9 månader.. har inte jag fått iaf.. o värre blir d när bebisen kommer om denne inte sover så mkt på natten .. :(
Aja om några år kanske jag får sova igen ..

Nu börjar Andreas snarka som fan .. tur att vissa har d bra :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar