tisdag 20 oktober 2009

SUPER MÄTT !!

Hade lunch halv 6 men e fortfarande super mätt.. åt nog lite för mkt.. eller aa nu för tiden behöver jag inte äta så mkt för att bli skit mätt.. barnet tar väl för mkt plats nu...

Bebis rör sig väldigt knas där inne just nu .. jag vet inte om den håller på att göra kullerbyttor eller va d e som händer men d känns jätte läskigt.. haha.. skrek till lite när vi stod o jobbade för att jag vart rädd.. kändes nästan som att d kittlades men ändå inte..

Jag längtar till vi slutar nu e för trött asså palla :( ska bli skönt att lägga sig i sängen ..

Imorrn blire del 2 av föräldrar utbildningen .. ska bli roligt...måste komma ihåg att ringa mamma på väg hem från jobbet så att jag kan fråga henne hur det va när jag födde.. hon har ju berättat d värsta så d vet jag men man vill ju veta lite mer detaljerat för d va ju vår läxa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar