fredag 16 oktober 2009

Förfest sen utgång ??

Sitter typ o väntar på att Andreas ska sluta så att han kan ringa mig o säga vilket tåg jag ska ta.. tänkte att d kan va smart att vi åker samma tåg om han inte ändrat på sina planer o ska åka med nån annan vill säga.. men men ..

Nu har mitt nagellack äntligen torkat iaf så himla skönt.. brukar alltid råka va tvungen att göra någe innan d hunnit torka färdigt o så blir d världens fulaste märke o man har inte tid att måla om .. så jävla typsikt.. haha

Blir förfest hemma hos Charlotte..ehh aa vi får se hure går.. e ju inte så kul när alla e dyngraka o man e nykter för alla blir så jävla jobbiga...men men .. sen efter d blir d väl utgång...hoppas att jag kan få Andreas att vilja gå lite tidigare för jag känner inet för att va ute så länge.. e helt slut i kroppen liksom ..

1 kommentar:

  1. Jag fattar inte va de va du ville att ja skulle kolla? :/
    Ja har blivit utmanad..Av vad o vilket inlägg..

    Kramis

    SvaraRadera