lördag 2 april 2011

Asså jag är inte dum i huvudet !!

Asså hela den här inneboende situationen håller på att göra mig galen och snart blir någon utslängd. E så trött på att folk använder mina saker som jag behöver.
Om det inte är balsamet eller duschkrämen som är slut så är det nått annat..

Men nu kommer droppen för mig.. Filip får ta hem vem han vill så länge de är i hans rum och inte stör mig på nått sätt när Scott e hemma..
MEN VARFÖR LÅTA NÅN ANVÄNDA MIN HANDDUK. E man dum i huvudet.. sånt gör mig arg. Om man har gäster använder man sina EGNA saker att låna ut !! Va tänker folk me.. Hoppas den blir tvättad snart för jag har inga handdukar som jag kan använda.
O sen att smyga ut så att jag inte ska märka vem som e här asså jaja man kanske gör så nuför tiden. Filip vet att jag inte låter han göra som han vill och det finns en bra anledning till det. Han tror att det är som när han bor hos sin mamma. Jag ska klappa händerna om han städar(vilket han aldrig gör förutom i sitt rum när han ska ha besök) och sen tror att han kan säga till mig när jag får och inte får va hemma. Det funkar inte riktigt så.
Nä som sagt snart blir någon utslängd.. orkar inte mer så mycket mer..
Bara det händer nått litet till så blir det HEJDÅ !!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar