onsdag 6 april 2011

Inskolning dag 3(sista dagen)

Igår va vi på middag hos Jonas.
Det vart lasagne och sallad. Det var super gott, åt så mycket så att jag hade det jobbigt att röra på mig efteråt.. Inte trevligt när det blir så.
Var mysigt att bara sitta och snacka skit och lära känna Sanna lite grann. Vi har ju inte pratat nått innan(det är bra att hon har vår humor annars skulle det blivit konstigt.. hehe)

Idag är det sista inskolnings dagen för Scott. Han började 8 idag vilket betydde att Andreas inte va den gladaste på den här jorden imorse, hehe.
Vid 8 va det frukost och en timma senare fick Andreas gå hem. Nu har han gått ner igen tror det kan va för att mata Scott och sen få honom att somna när det är dags för vila.
Får se om Andreas kommer ihåg att säga till att han lämnar Scott halv 10 imorrn så slipper han vakna så tidigt.


Jag ska åka till jobbet om ett tag men jag känner mig verkligen inte pigg på att jobb för det första e jag fortfarande förkyld och för det andra så vet jag att jag jobbar men inte får tillräckligt med pengar för att klara mig under månaden iaf bara för att man inte får jobba så många timmar :( Kul att jobba 5 dar i veckan men ändå inte får tillräckligt med timmar för att få ut en lön som man kan leva på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar