tisdag 12 april 2011

Va fan da!!??

De ringde från dagis idag när jag va på jobbet och ville att jag skulle komma och hämta Scott tidigare eftersom att han har skrikit hela dagen. Han har blivit jätte förkyld min lille älskling och det kan vara så att han har fått öroninflammation igen :(
Va förbi en sväng på vårdcentralen men de hade inga läkartider vilket var tråkigt. Kommer inte hinna gå med honom imorrn.

Skulle egentligen vara ledig imorrn. Hade verkligen längtat har jobbat 7 dar i rad nu men så måste man jobba imorrn och vilket inte känns allt för kul. Chefen är magsjuk och det finns tydligen ingen som kan jobba så då får jag och Bella offra oss.
Det är tur att Annika är ledig imorrn så att hon kan passa Scott. Hur jobbigt det än är att jobba så länge på rad så behöver jag ändå pengarna så man måste väl.
Tråkigt bara att Scott är sjuk men det är bra att jag inte jobbar så långt bort. Kommer hem om det skulle vara nått, men Annika är ändå van med barn så jag känner mig lugn (:

Nu ska jag fortsätta att kolla på Big Brother. De håller på att spela in sin låt. Börjar bli lite irriterande att lyssna på samma rader en miljon gånger men men :P
Det är rätt kul att höra hur tondöva de är..:P



1 kommentar: