söndag 10 april 2011

OJOJOJ vilken dag

Jag trodde att det skulle vara helt dött på jobbet idag men hur fel hade inte jag. Vi hade 9 köp på över 15 000 kr så det var rätt så mycket folk.
Det vart jätte stressigt ett tag för att alla bara måste komma samtidigt. Men det var skönt att det var mycket folk för tiden gick grymt fort då.

När det närmade sig stängning kom Charlie förbi. Vi åkte till skogås för att hämta Scott och sedan åka vidare till farsta strand. Vi hade en väldigt mysig kväll med massa girl talk och big brother. Scott va som vanligt på bushumör.
Men han fick inte busa så mycket eftersom att Charlie kom på att hon kunde tejpa fast alla köksdörrarna(annars står han och smäller i de i flera timmar) men han hittar ju alltid på massa annat att göra istället tex att trycka på knapparna på dvd:n, x-boxen och förstärkaren. Han passade på att sätta på dvd:n när vi kollade på äntligen freda(tror jag det heter), de visade ett roligt klipp och då tyckte Scott att vi skratta för mycket :P
Lite senare råkade han trycka på någon knapp på förstärkaren så att radion sattes på. Kom hög rockmusik och Scott vart jätte rädd..haha..han är inte som jag var när jag var liten med andra ord(jag lekte alltid med förstärkaren och fick igår radion och självklart hade jag alltid på högsta volymen, fast det var mest när jag va hemma med pappa som jag fick leka med den för han tyckte det var roligt)

Nu ligger Scott helt utslagen i sin säng och sover, snart dags för mig med, tänkte bara lägga upp två bilder från när Scott satte på sig min halsduk.
Först gick han runt med halsduken på axlarna(han sätter självklart på sig den själv). Vet inte vad det är med Scott och halsdukar men han tycker att de är roliga. Sen råkade den ramla av och Scott försökte få på sig den igen. Då tänkte jag att jag kunde hjälpa genom att virra runt den lite och han vart super glad och sprang runt på en gång. Gick inte en att ta kort typ men jag lyckade ta några här är de två som vart "bra"..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar