lördag 9 april 2011

Tråkig lördag

Först kanske man ska svara på den anonyma kommentaren. Jo tack jag vet att det är vad som händer då. Det jag försökte komma fram till va att personen som skrev det som jag kopierat va dum i huvudet som trodde att man bara för att man har afro gener så försvinner de aldrig. Och Scott är en av de personerna som visar att hon har GRYMT fel !

Så det var det.
Andreas är iväg och ska spela innebandy idag, får se hur det går. Blir nog bra. Hoppas på att han hinner komma hem innan jag ska iväg till jobbet. Är ju inte så kul om han blir jätte sent och jag måste stå där på jobbet med Scott när jag ska jobba med chefen.

Jag ser iaf inte fram emot att jobba idag. Är så grymt trött på det där jobbet och all dess drama. Lite kan man ta men inte hur mycket som helst. Speciellt inte nu när man har barn.
Får se om jag får några köp idag men det är inte så jätte stor risk efter dagens DN. Men men man vet ju aldrig.
Känns som att man har jobbat hur många dar som helst fast det bara är 4:e dagen nu. 3 dar kvar sen ledigt två dar (:

Igår lyckades vårt datasystem crasha när vi hade två kunder som ville sälja. HUR JOBBIGT SOM HELST! så vi va tvungen att skriva kvittorna manuellt och det blir ju hur konstigt som helst eftersom att jag inte fattar hur datorn rundar upp summorna. AJA orkar inte bry mig.
Men så ringde vi till Data Rickard som sa att en server i Canada hade crashat och att han ska ringa dit och säga det till de som att de fixar det.
I och med att allting låg nere så jobbade jag över för att kunna hjälpa Bella med allt hon behöver ifall det inte kommer igång igen. Så det var bara att gå till Snälla Miguel som jobbar på Kjell o Company och fråga om han kunde kopiera upp lite "kvittopapper" åt oss.
Efter en halvtimma ringde de från Canada(det var precis när jag och Scott tänkte gå) Bella fick panik eftersom att de pratade engelska och hon va så söt och sa "Du måste prata med honom han pratar engelska jag får panik" hehe.. va väl tur att jag inte hade gått då annars hade hon lagt på. =)

Hoppas inte Jonis glömmer prata med sin tjej och sin chef. Skulle va hur bra som helst :D Håller tummarna för mig själv..

Och så får jag väl inte glömma att berätta om Scott. Vid 16 kom Andreas, Scott och Johan förbi (Andreas och Johan skulle iväg och träna så de tänkte lämna Scott till mig så att de kunde åka iväg) och medan de väntade på mig passade Scott att gå till systembolaget fram och tillbax. Trodde han skulle ramla i den lilla backen som finns där vid COOP men icke.
Han har blivit så duktig och sätt att det inte alls va så läskigt som han trodde. Min lilla fegis har blivit modig :P
Men det var inte lika kul att sitta i vagnen sen. Hur mycket protester som helst fick man av min lille prins.

Ska försöka få videon av Andreas när Scott går inne på ikea. Glömmer alltid bort att fråga honom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar