lördag 16 april 2011

Igår var en konstig dag

det hände inte så mycket på jobbet. Det var kul så länge Bella va där men sen vart det ju helt dött. Kom lite kunder då och då som ville fråga något men annars var det inget.
Runt 18 kommer en av männen som städar i centrum fram o frågade om jag ville ha Kaffe eller thé. Efter ett litet tag så kom han tillbax o sa att han betalat för en latte åt mig och att jag kan hämta den när jag är reado(eftersom att jag inte tycker om kaffe så mycket så måste jag ha en "komplicerad"(tyckte han)variant då tyckte han att jag skulle säga själv så det blir rätt)
Sen kom Camilla och berätta om hennes hemska dag och jag vart hur chockad som helst. Fattar inte att det kan gå till så som det gjorde, det får det ju inte men aa.
Vi kom i alla fall fram till att vi idag ska lämna lite cvn i centrum så att vi kanske kan få börja någon annanstanns är så trött att jobba för Gold Buyers när man hör allt de har gjort mot sin personal.
Jag slutade på bk pga samma sak och tänker inte hinna bli behandlad så här oxå.
Mådde dåligt för hennes skull(och de andra som är drabbade) sånt ska man inte behöva ta.

Jobbar idag och imorrn och sen har jag ÄNTLIGEN ledigt i två dar i rad, ska bli så skönt. Har jobbat mycket men sovit och ätit dåligt så jag har lyckats bli förkyld igen. SÅ himla härligt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar