måndag 10 augusti 2015

Fin dag men inlåst hemma

Idag försökte jag göra allt för att få med Scott på en liten promenad och kanske gå ner til stranden en stund. Men det gick inge bra. Han ville inte vara ute när det är fint väder utan ville vara hemma.
Men innan vi gick hem så råkade Scott posta ett av mina paket som jag skulle skicka iväg.
Ringde till posten för att kolla om jag kunde stå och vänta på brevbäraren med frimärken redo, men det tydligen har de så brottom så det går inte. Så då måste man betala massa pengar för att brevet ska komma fram. Så jävla osmidigt !
Så irriterad över att man måste sitta hemma hela dagen (och att jag tog med mig pet-flaskor till centrum men båda maskinerna är sönder så jag måste ta hem de igen) och att paketet postades utan frimärken går jag hemmåt. Om detta var en tecknad film skulle man kunna se rök ur mina öron :P












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar