onsdag 5 augusti 2015

Minions

Pappa kom förbi runt 10 för att passa Liam medan jag och Scott skulle gå på bio med William och hans mamma.

Vi började med att hämta ut biljetterna och sedan var det dags för donken. Roligt att barnen fick en minion leksak innan de skulle se filmen. Scott va så taggad att han ville ha på sig en av sina minion t-shirts idag.
Det var väldigt trevligt, men jag önskar att Scott lugnar ner sig. Han börjar bli lite för mycket och det känns som att jag blir galen ibland. Trodde aldrig att jag skulle få ett barn som inte lyssnar och skriker när han inte får som han vill, typ som alla andra föräldarar som får sånna barn tänker. Så står man där och tänker att alla som ser hur han håller på tycker jag är en dålig mamma och att han är ouppfostrad. Men det är ju en period som de flesta barnen går igenom då de har så mycket hormoner i kroppen och testar alla gränser. Som tur är var han lugn när vi tittade på filmen iaf.
Allt detta skulle vara lite lättare att hantera om jag inte var i den situationen som jag är i idag, men jag är tacksam att jag iaf kan hitta på något med människor som jag kan känna mig glad med och att Scott samtidigt kan leka med sina vänner. Är så tacksam att ni vill umgås med oss och får mig att inte känna mig så ensam i Skogås.

Tack för en riktigt fin dag Viveca och William.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar