måndag 3 augusti 2015

Sol

Idag har det varit rätt så varmt. Så sönt att regnmolnen tagit en liten paus =)


På morgonen var en man från Trygg-Hansa här och pratade lite om försäkringar. Kom på då att vi inte heller har någon försäkring på Scott( inte bra) men from idag är de försäkrade iaf. Jag måste kolla vart jag är försäkrad någonstanns. Om jag är försäkrad kan jag få ersättning för att jag va tvungen att åka in akut till sjukhus när jag hade lunginflammation. Annars är det på tiden att jag skaffar en försäkring. Man vet aldrig vad som kan hända.
Vi passade på att gå till bibblan när vi var klara för att lämna lite böcker som vi lånat och lånade sen lite nya böcker =)

Sen kom Skåne förbi en stund. Var ett tag sen vi sågs så det var dags nu =)


Det är inte lätt att ta kort på en plutt som rör på sig hela tiden :P








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar