måndag 10 augusti 2015

Firade mamma lite tidigt i Kista i lördags

Så här blev bottnarna med Leopardmönster. Tycker de blev ganska häftiga ändå. Nästa gång ska jag försöka ha lite mer avstånd på fläckarna, men det var ganska svårt.





Scott hjälper mig att mata Liam






Klant som jag är ställer jag ner skålen med min vitchokladskräm på den varma plattan.



Dags att fylla tårtan med vitchokladskräm(vitchoklad och grädde som vispas med lite hallon)



Zebra botten blev också ganska häftig



När vi kom till kista trodde vi att Jeanine låg och sov. Men när vi gick upp för trappan sa mamma att hon var inne i badrummet. Vi smög då upp och la Milton och Liam i sängen och gick sedan ner(mamma höll koll på grabbarna)
Men innan Jeanine hann komma upp sprang Scott upp och satte sig och spelade bredvid de och sen blev Milton hungrig då Jeanine fick hälsa på killarna i trappan istället. Men lyckade iaf ta kort på de =)




Liam har det skönt i soffan hos mormor och morfar




Leopardtårtan (täckt med vaniljsmörkräm, siffrorna är av jordgubbsströssel)






Min sommartårta men passade på att använda zebrabottnarna till denna tårta(maräng och vaniljbotten är det, fylld med grädde och jordgubbar)







Man kan nästan tro att botten var så här hög men det är två olika bottnar som jag har skurit upp och satt ihop.




Mamma med Milton och Liam.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar