onsdag 1 april 2015

Ingen sömn

Usch sover så himla dåligt nu om nätterna. Vaknar av min molande värk som jag har i magen. BM som jag träffade i måndags trodde att det betyder att bebisen snart kommer men vi får se. Vet att det kändes väldigt annorlunda med Scott. Den här gången har jag inte ont av sammandragningarna utan har ont hela tiden, vilket betyder att jag inte känner när jag har sammandragningar.

Det är jobbigt att det kommer mest på kvällen/natten för det gör ju att jag inte kan sova. Har provat med värktabletter men det fungerar inte. Men det är väl bra att det börjar nu. Enligt min graviditetsapp är det 3 dagar kvar till BF. Men ingen slempropp och inga riktiga värkar så vi får se.

Snart kan jag sluta penicillinet också. E så trött på de där tabletterna. Läkarna ville att jag skulle ta de i 10 dagar.


Om ett litet tag ska jag och Scott iväg till förskolan. Sen är det påskledigt för honom. Måste passa på och hinna städa klart idag. Man hinner inte göra så mycket när Scott är hemma.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar