fredag 10 april 2015

BF+6

Idag är det fredag och förhoppningsvis den dagen som jag får min nya mobil. Har längtat så länge nu efter att få byta mobil. Min S4:a fungerade inte så bra så nu har jag under en längre period lånat Andreas note2 som håller på att att gå sönder den med. Den är så pass gammal så det är mycket som inte fungerar som det ska.

Har inte fått något meddelande om att den är på väg men man kan ju alltid hoppas att den kommer till eftermiddagen.

BF+6 idag dåra. Har inte känt något speciellt heller som vanligt men nu har jag iaf ett datum att "se framemot" alltså på måndag.

Idag vaknade jag av ett ryck. Vet inte riktigt vad det var som fick mig att vakna till men det gjorde jag iaf. Tittade på mobilen och ser att klockan är 07:00, jag har inte ens märkt att Andreas har gått upp(brukar alltid vakna av alla hans alarm som går igång)
Scott låg fortfarande i sängen och jag passa på att kolla lite fb och aftonbladet. När klockan är 25 hör jag Scott springa upp men till min förvåning är det helt tyst sen.
Går upp halv när min klocka ringer och hittar Scott liggandes i soffan och sova. Lägger mig bredvid honom och frågar ifall han vill vara hemma idag, vilket han ville. Ringer till förskolan och säger att han blir hemma och börjar plocka fram frukost.
I och med att Scott kommer att vara hemma kan man inte säga att min dag kommer att vara tråkig iaf. Det enda som är jobbigt är ju att jag inte kommer att kunna vila något men det är mysigt att umgås med min prins. Vi kanske kan gå ut en liten stund iaf.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar