tisdag 7 april 2015

BF+3

Igår lyckades jag promenera hela vägen till Farsta från Skogås. Kände mig ganska duktig efteråt.
Det värsta var att det kändes som att jag sprungit hela vägen. Var så grymt trött. Pratade med min syster på telefon för att ha lite sällis, var ganska skönt att ha någon att prata med med tanke på att det knappt var någon som var ute på den vägen som jag gick.
Det var rätt så skönt att det var fint väder också. Tog bara typ 1 och 4 minuter för mig att gå hela vägen.

Har sovit super dåligt igår och inatt. Vaknar av mina förvärkar som håller i ett tag. Men det är inte mer än så. Sen går det över under dagen. Så fruktansvärt irriterande.
Känner mig helt slut. Får se om man kanske ringer till förlossningen imorgon och frågar om råd. Vet att de kommer vilja att man ska bada och ta värktabletter men jag har redan provat det. Sen vet jag inte heller om jag vill åka in på kontroll. Tänk om man åker in och de säger att inget har hänt. Då har jag haft ont utan bara för att. Med min tur så är det så. Har inte känt att det har hänt någonting. Ni som har fött barn vet ju att man känner en skillnad på sammandragningar/förvärkar och förlossningsvärkar.

Var och lämnade Scott för ett litet tag sen, tänkte att jag ska passa på att sova lite efter att jag har ätit frukost. Jag tänket iaf försöka ha så mycket energi som möjligt inför när det verkligen sätter igång.

Får se om jag orkar gå och hämta Scott sen annars får Andreas göra det när han slutar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar