onsdag 15 april 2015

Hemma

Så himla skönt att vara hemma igen. Liam är en väldigt hungrig bebis och äter hela tiden. Vet iofs inte om det är så att jag har för lite mjölk eller om han verkligen är super hungrig.

Inatt var det lite svårt att få honom att sova. Han ammade flera gånger men verkade aldrig riktigt nöjd (använder amningsnapp för jag har så svårt att amma) men till sista fick jag ta bort amningsnappen och amma han utan(vilket gjorde ont som fan) och då somnade han på en gång och sov hela natten.

Jag vaknade vid 07 av att brösten spände lite och försökte få Liam att äta men det var inte lätt. Till sist åt han lite. Nu har jag också fixat med bröstpumpen så jag kanske kan pumpa lite och ge han så att mina bröst får vila lite.

Nu till något helt annat.. fick äntligen min nya telefon. Den hade tydligen kommit i måndags så jag hade en avi som låg och väntade på mig i brevlådan. Har tagit bilderna här under med den. De flesta bilderna är utan blixt förutom den som Scott skrattar väldigt mycket på =)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar